dimecres, 14 de novembre del 2012

Per què no faig vaga


Tot i que, com la majoria de la gent, tindria motius per protestar contra el que estan fent els que ens governen, tant en àmbit català com estatal i potser encara més europeu, he decidit no fer vaga perquè, en realitat, tampoc no em convencen aquells (partits polítics que van governar anteriorment, sindicats, etc.) que, en el seu moment, van tenir l'oportunitat de canviar les coses i, així i tot, no ho van fer.
Per tant, com que no vull que em considerin en contra només dels dolents d'avui, m'estimo més protestar a la meva manera també contra els dolents d'ahir, tractant-los a tots igual.
Ja ho sé que ningú no s'adonerà de la meva protesta silenciosa, però em temo que, un cop més, tampoc no els faran cas als que avui baixaran al carrer per defensar els seus els nostres drets.
I encara que el meu punt de vista pugui semblar massa pessimista, avui jo defensaré només el meu dret a estar en contra: en contra de tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada


Blocs que segueixo