dijous, 26 de maig del 2011

Dades casolanes sobre l'atur

Fa uns dies, navegant per la xarxa (no em recordo de si era en un blog o al Twitter, ho sento), hi vaig trobar un comentari, molt divertit i molt encertat alhora, que deia el següent:
"Segons un estudi basat en el nombre de comentaris que deixa la gent als blogs, l'atur podria rondar el 86%".
Doncs, voldria felicitar públicament la persona que el va escriure, perquè em sembla molt i molt bo.
Ara bé, avui se me n'ha acudit una altra versió i he pensat que, tot i que la meva no és tan bona com l'original, potser hi ha altra gent que podria contribuir a aquest projecte estadístic social literari amb altres variants copsades de la seva experiència personal.
A veure, la meva és aquesta:
"Segons un estudi basat en el nombre de pares que tenen temps lliure per anar a fer fotos als nens el primer dia de piscina..."
Apa, espero les vostres!

2 comentaris:

  1. "Segons un estudi basat en el nombre de gent que veus anant amb bicicleta, corrent o passejant dins un horari laboral normal..."

    ResponElimina
  2. Era una piulada de @AmadeuBrugues, del 30 d'abril. Un tuitaire molt recomanable i divertit, ja que hi som.

    Ara, jo de moment tinc feina, eh? ;-)

    ResponElimina


Blocs que segueixo